1. Роль і значення маркетингової інформації в аналізі ефективності маркетингового тиску й керуванні підприємством
2. Охарактеризуйте використання методу диференціальних рент в маркетинговому аналізі
Задача №1 відповідно варіанту завдання
Компанія планує крупні інвестиції в будівництво мережі, що постачає газ в житловому мікрорайоні міста. Вартість мережі, що постачає газ пропорційна кількості будинків, що підключаються до газопроводу. Муніципалітет наполягає на тому, що необхідно зібрати не менше 250 000 грн., щоб цей проект був економічно вигідним. У пікові навантаження газопровідна мережа не може поставляти більше 2000 м3 газу в добу. Вартість підключення до газопроводу однієї будови і добова потреба в газі однієї середньої сім'ї вказана в таблиці А.1.
Задача №2 відповідно варіанту завдання
Умова: У торговій фірмі «Міраж» для аналізу рекламної кампанії впродовж ряду періодів проводилися виміри об'ємів продажів, і вівся облік торгових площ, на яких здійснювалися продажі рекламованій продукції. За даними таблиці А.2 побудувати точкові діаграми і визначити залежності: 1) між кількістю проданої продукції і витратами на рекламу; 2) між кількістю проданої продукції і торговою площею; 3) між кількістю проданої продукції, витратами на рекламу і торговою площею. 4) розрахувати кількість проданої продукції з витратами на рекламу, рівними грн. Зреклама при S м2 торгової площі. Обґрунтувати виводи маркетингового аналізу.
|